in

Devojka dobila opekotine nakon depilacije

Mlada žena upozorava TikTok nakon neočekivanog ishoda depilacije obrva

Ebi OKonor (18), nije mnogo razmišljala sređivanju svojih obrva. Nedeljama ranije, međutim, počela je sa novim lekom za akne. Devojka, koji se na TikTok-u potpisuje sa @abbieoc05 govori o ovom iskustvu za People.

„Otišla sam da sredim obrve prvi put posle nekog vremena. Odmah mi je bilo jasno da nešto nije u redu“, kaže ona.

„Peklo je više nego ranije, to je sigurno. Depiliram obrve od svoje 13. godine. Sada imam 18 godina. Tako da znam kakav je to osećaj, kao lagana opekotina. Ovog puta, to je velika opekotina. Prošlo je dosta vremena od kada sam ih depilirao, ali znao sam da je ovo više nego normalno.

Ebi u početku nije ni znala da je to reakcija na njen lek za akne

„Nisam znala da je u pitanju lek za akne sve dok ga nisam pronašla na Google-u. Upravo sam tako saznala da su to dvoje povezani. Osim toga, nisam imala nikakvo prethodno znanje.“

„Tek od nedavno uzimam ovaj lek“, objašnjava ona i govori da je počela da koristi lek krajem januara.

 

 

Kada se crveni tragovi nisu povukli Ebi je znala da će koži trebati dodatna pažnja.

„Depilirala sam se 30 minuta pre nego što sam snimila svoj prvi TikTok o tome“, kaže ona.

,,Bilo koji retinoidni lek, može izazvati ovu vrstu opekotina nakon depilacije voskom. Retinoidi povećavaju promet ćelija kože. Način na koji to rade je tako što čine naše ćelije kože manje lepljivim. Zbog toga koža može postati osetljivija na osećaj povlačenja povezan sa depilacijom voskom, što uzrokuje da se koža lakše ukloni ili ogoli”, objašnjava ona.

Oprezno sa lekovima

Dr Mian ističe da svako ko koristi retinoidne lekove treba da bude oprezan prilikom depilacije voskom, tretmana mikroiglicama, tretmana lica ili lasera, posebno ako ide na njih redovno.

„Preporučujem mojim pacijentima da prestanu da koriste retinoid nedelju dana pre zakazanog hemijskog pilinga ili laserskog tretmana. Ovo osigurava da koža neće biti preosetljiva, hemijski piling neće prodreti dublje nego što biste želeli, a podešavanja lasera ​​neće biti previše jaka za kožu”, kaže ona.

„Koža na retinoidima može biti pomalo nepredvidiva u smislu osetljivosti, tako da je najbolje napraviti jednonedeljnu pauzu od lokalnog retinoida pre ovih procedura. Ovo uključuje lasersko uklanjanje dlaka, laserske tretmane lica ili čak mikroiglice.“

 

 

Kada je reč o oporavku, Ebi je osetila da može „sama da se nosi sa tim“.

,,Nije bilo potrebno dugo da nestanu. Prvo sam pomislila kao, ‘Dobro, možda nisu opekotine’, ali definitivno su bile opekotine. Dokumentovala sam to više od nedelju dana. Trebalo je sedam dana da zaraste i da tragovi izblede“.

Mnogi pratioci su se poistovetili sa Ebinom situacijom, rekavši da su prošli kroz isto.

„Toliko ljudi je komentarisalo: „I ja, devojko“ ili „Naučila sam ovo na teži način“.

,,Bila sam šokirana koliko se ljudi poistovetilo sa tim”, rekla je ona. 

 

 

Bonus video:

 

 

Autorska prava NajZena / Tekst / Slika / Video /